19 Nisan 2014 Cumartesi

Ders 18. Caddelerde Rüzgar(Nilüfer) Ritm Gitar

CADDELERDE RÜZGAR (NİLÜFER)

Kullanacağımız Ritm


Şarkıya başlamadan önce elimizi ritme alıştıralım. Akor basmadan sadece ritmi çalalım. Daha sonra şarkıda kullanılan akorları şarkıının ritimleriyle geçmeye çalışın. Sonra oldukça yavaş bir şekilde söyleyip çalmaya çalışın. Akor geçiş yerleri sarı renkle işaretlendi.




     Notasal olarak görmek isteyenler için:



Sormak istediklerinizi gitarvizyon@gmail.com adresine yazabilirsiniz. 
                   

10 yorum:

  1. 1 haftada sayenizde çok iyi çalabiliyorum bu parçayı,teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Fırçası5 Nisan 2019 20:34

      Merhaba, beğenmenize sevindim.

      Sil
  2. abii bu gitarda butun telleri nasıl calıcaz ritimii nasıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, şarkının ritmi en üstte şekille ve notalar üzerinde gösterildi.

      Sil
    2. İn in çık çık in çık
      Yani 2 kere aşağı 2 .kere yukarı 1 aşağı 1 yukarı doğru vurcan
      Bugün gitar kursunda öğrendim

      Sil
  3. Ya ritmi akoru falan anladım da çok çirkin sesler çıkıyor (baslardan özellikle) hiç olmuyor ya telleri kullanamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, akorlara tam basamıyorsunuzdur. Öncelikle akorlardan temiz ses almayı deneyin.

      Sil
  4. Bence çok güzel bı şarkı ama bunu vur çarp çek çek çarp çek ritimiylede güzel çalınır 🙂🤟🎸🖕🏿

    YanıtlaSil
  5. 3 teki y ne anlama geliyor acaba 🙄

    YanıtlaSil
  6. Ritim kısmında 3 teki y ne anlama geliyor acaba

    YanıtlaSil